Möller
Sankarikalastajat
Meren voimaajo vuodesta 1854
Möller-brändi kaipasi markkinointiviestintään uudenlaista otetta, joka resonoisi tässä ajassa.
Möllerin vahvan perinnön rinnalle nostettiin tuotteiden merellinen alkuperä ja sen voima. Mainonnassa Möllerin hyvää tekevä vaikutus personoidaan sankarillisiin, mutta pyyteettömiin norjalaisiin kalastajiin, jotka Möllerin lähettiläinä rientävät suomalaisten apuun.
Kalastajista luotiin ohjaaja Markus Virpiön kanssa uskottavia ja moniulotteisia persoonia.
Koko kampanja suunniteltiin liikkuvan kuvan ehdoilla elokuvalliseksi kertomukseksi kalastajien arjesta. Tarina laajenee brändifilmistä kolmeen taktiseen tuotespottiin sekä yhdeksän videon voimin someen. Some videot kuvattiin pääfilmin seteissä B-kameralla tuotannon tehostamiseksi. Somessa pääsemme tutustumaan jokaiseen kalastajaan hieman lähemmin. Tarinan sympaattisiksi sankarikalastajiksi castattiin päähenkilöt Norjasta ja Suomesta.
Behind the scenes
Credits
Tuotantoyhtiö: N2 Studio
Ohjaaja: Markus Virpiö
DOP: Mikael Gustavsberg
Vastaava tuottaja: Pyry Itkonen
Tuotantopäällikkö: Alex Boman